de reis heen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Houtkamp - WaarBenJij.nu de reis heen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Houtkamp - WaarBenJij.nu

de reis heen

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Familie

08 Mei 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo Allen,

Na een rit naar schiphol, de douane en wachten, ion de vlucht van 10 end een half uur beginnen. Hoewel voorspoedig, testte het ook ons uithoudingsvermogen. Maar het resultaat was prachtig...nou ja, na nog meer rijen en wachten op LAX Dan...dat kleiner was dan verwacht. Eenmaal daar uit, wachtte ons de bekende hitte op. Tel daarbij de knalwitte huizen en de bossen met palmbomen en we waande ons zo op een tropisch eiland.

Eenmaal in bezit van de auto liep het rijden voorspoedig. Met mams rijvaardigheid en mijn navigatie, hadden we get hotel zo gevonden. Het doet erg amerikaans aan met de kamers buiten en een rustieke sfeer (Kim: denk aan het hotel waar Emma zat met Neal in once).

Nu een lekkere douche, wat drinken (dat we zelf moeten shoppen) en wat rust en dan kunnen we morgen met volle moed naar Knott's berry farm...Achtbanuuuuhhhh!

• 08 Mei 2016 - 00:42

Ton:

Fijn dat de reis goed gegaan is. Veilig aangekomen. Nu lekker gaan genieten. Veel plezier.

• 08 Mei 2016 - 08:00

Carlo:

Hoi, hoi.

Hou je goed vast in die rollercoasters.
    Have fun.

Carlo uit Gemert, 25 graden, zon, vakantie, rust, Grieks eten etc......

• 08 Mei 2016 - 09:45

Ome Gerry En Tante Gretha:

Hoi Ine en Roy, wij wensen jullie veel plezier (over there) en ehhh jullie zijn op tijd terug voor de Houtkamp dag?
    wat betreft de 8banen.....veeeeeeel fun....er was eens een tijd heeeeel lang geleden ;-))
    (ik heb het opgegeven met die ouwe schenken van mij)

tot weris.....
    Grtz Ome Gerry en Tante Gretha

• 08 Mei 2016 - 11:38

Oma:

Fijn dat jullie veilig aan zijn gekomen.
    Zorg dat jullie heerlijk genieten en ik blijf jullie volgen!

• 08 Mei 2016 - 12:28

Petro:

Wij hebben jullie ook gevonden.
    Een hele fijne reis . Maar waarom 8 banen en geen 7??

Groetjes Machteld en Petro

• 08 Mei 2016 - 15:55

Roy:

Gretha en gerry: ik neem deze familietraditie graag over. We zijn 29 mei weer terug in nederland.

Petro en machteld: waarschijnlijk omdat ze meer plek hebben hier dan in ons kleine landje.

Groetjes,
    Roy